• 29.01.20, 11:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundaja peab tundma autoriõigusi

Autoriõigustese tundmine ja rahvaloomingu teoste kasutamine turunduses on oluline, kuid keeruline teema. Milliseid aspekte seejuures jälgida, räägitakse saates "Turunduskohv La Ecwadoris".
Reklaamiagentuuri La Ecwador juht Heily Aavik ja Advokaadibüroo Aavik & Partnerid vandeadvokaat ja partner Elise Vasamäe.
  • Reklaamiagentuuri La Ecwador juht Heily Aavik ja Advokaadibüroo Aavik & Partnerid vandeadvokaat ja partner Elise Vasamäe.
  • Foto: Äripäev
Saates saavad vastuse ka järgmised küsimused: Millal tasub leping sõlmida ning milliste ohtudega peaks arvestama, kui lepingut ei ole? Millised on kliendi õigused? Millised erisused on rahvaloomingu teoste kasutamises turunduslikul eesmärgil?
Stuudios on reklaamiagentuuri La Ecwador juht Heily Aavik ja Advokaadibüroo Aavik & Partnerid vandeadvokaat ja partner Elise Vasamäe. Saadet juhib Hando Sinisalu.
Järelkuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele