• 03.12.19, 23:06

Muuda LinkedIn turunduse tööriistaks

Seekordne Äripäeva raadio saade "Digiturunduse praktikum" selgitas, kuidas turundada edukalt töises sotsiaalvõrgus Linkedin.
LinkedIn on peamiselt tööalaseks suhtluseks, kandideerimiseks ning kandidaatide otsimiseks kujunenud sotsiaalvõrgustik.
  • LinkedIn on peamiselt tööalaseks suhtluseks, kandideerimiseks ning kandidaatide otsimiseks kujunenud sotsiaalvõrgustik. Foto: Jaap Arriens
Saates oli külas B2B Growth OÜ juht ja LinkedIni koolitaja Indrek Põldvee, kellega tuli juttu nii LinkedIn-is turundamisest, profiili loomisest kui ka potentsiaalsete klientide leidmisest.
Saates soovitatud programmid, mis lihtsustavad sisuhaldust LinkedIn-is, on järgmised: www.promorepublic.com ja www.dux-soup.com.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrowst.
Järelkuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele