• 03.12.19, 23:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muuda LinkedIn turunduse tööriistaks

Seekordne Äripäeva raadio saade "Digiturunduse praktikum" selgitas, kuidas turundada edukalt töises sotsiaalvõrgus Linkedin.
LinkedIn on peamiselt tööalaseks suhtluseks, kandideerimiseks ning kandidaatide otsimiseks kujunenud sotsiaalvõrgustik.
  • LinkedIn on peamiselt tööalaseks suhtluseks, kandideerimiseks ning kandidaatide otsimiseks kujunenud sotsiaalvõrgustik. Foto: Jaap Arriens
Saates oli külas B2B Growth OÜ juht ja LinkedIni koolitaja Indrek Põldvee, kellega tuli juttu nii LinkedIn-is turundamisest, profiili loomisest kui ka potentsiaalsete klientide leidmisest.
Saates soovitatud programmid, mis lihtsustavad sisuhaldust LinkedIn-is, on järgmised: www.promorepublic.com ja www.dux-soup.com.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrowst.
Järelkuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele