Kui Eesti reklaamiagentuurid tahaksid Cannes Lionsi reklaamifestivalil jõuda paremate sekka, siis tuleks teha märksa suuremaid investeeringuid žürii silmapiirile jõudmiseks, märkis Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
Cannes Lionsi paremate sekka pääsemiseks ei piisa ainult heast ideest, märkis Villmann Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. Edu saavutamiseks tuleb enne teha palju PR- ehk suhtekorraldustööd, et üldse jõuda otsustajate teadvusesse, aga paljud ei pea seda mõistlikuks investeeringuks. Samas tõi Villmann näite ühest Moskva agentuurist, kes kunagi investeeris festivali üle 100 000 dollari, aga pääses vaid kahte shortlist'i ehk jõudis kahes kategoorias žürii lauale hindamiseks.
Lisaks rääkis Villmann, mis on 2023. aastal turunduses ja reklaamis kõige olulisemad trendid.
Urmas Villmanniga vestles Hando Sinisalu.
Fotol Urmas Villmann. Foto autor: Karli Saul.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.