• 23.04.25, 11:36

Daltoni tiimiga ühinesid turunduseksperdid Rauno ja Anett Kutti

Digiturunduse teerajaja Rauno Kutti ja turunduse tippspetsialist Anett Kutti tõstavad agentuuri võimekust digiturunduses ja toovad meile kliendivaate, märgib Daltoni asutaja Ivo Kallasmaa.
Rauno Kutti ja Anett Kutti
  • Rauno Kutti ja Anett Kutti
  • Foto: Karli Saul
Anett Kutti on juhtinud rahvusvaheliste korporatsioonide turundust, vastutades seejuures ka brändiarenduse ja ärikasvu eest. Tema karjääriredelis on näiteks aastatepikkune kogemus Carlsberg Grupis brändi turundustegevuste juhina ning ta on olud nii Fazeri, Apollo Kinode kui ka KFC turundusjuht Baltikumis ja Soomes. Viimase puhul oli just tema see, kes lõi KFC Baltikumiülese turundustiimi ning võimendas KFC turupositsiooni konkurentsitihedal Soome turul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele