• 23.04.25, 06:30

Marie Kondo hakkas spontaanselt reisiplatvormi „kappe“ korrastama

Kui maailm tundub ettearvamatu, otsivad inimesed hetki, mis aitaksid neil endaga taas kontakti saada, sõnas reisiplatvormi Klook esindaja uut brändikampaaniat kommenteerides.
Marie Kondo hakkas spontaanselt reisiplatvormi „kappe“ korrastama
  • Foto: Kuvatõmmis
Reisiplatvorm Klook on koos ühe maailma kuulsaima korrastusguru Marie Kondoga käivitanud esimese globaalse brändikampaania, mis jälgib tuntud telesaatejuhi püüdlusi reisimise kaudu rõõmu taasavastada.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele