• 23.04.25, 06:30

Marie Kondo hakkas spontaanselt reisiplatvormi „kappe“ korrastama

Kui maailm tundub ettearvamatu, otsivad inimesed hetki, mis aitaksid neil endaga taas kontakti saada, sõnas reisiplatvormi Klook esindaja uut brändikampaaniat kommenteerides.
Marie Kondo hakkas spontaanselt reisiplatvormi „kappe“ korrastama
  • Foto: Kuvatõmmis
Reisiplatvorm Klook on koos ühe maailma kuulsaima korrastusguru Marie Kondoga käivitanud esimese globaalse brändikampaania, mis jälgib tuntud telesaatejuhi püüdlusi reisimise kaudu rõõmu taasavastada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele