• 23.04.25, 06:30

Marie Kondo hakkas spontaanselt reisiplatvormi „kappe“ korrastama

Kui maailm tundub ettearvamatu, otsivad inimesed hetki, mis aitaksid neil endaga taas kontakti saada, sõnas reisiplatvormi Klook esindaja uut brändikampaaniat kommenteerides.
Marie Kondo hakkas spontaanselt reisiplatvormi „kappe“ korrastama
  • Foto: Kuvatõmmis
Reisiplatvorm Klook on koos ühe maailma kuulsaima korrastusguru Marie Kondoga käivitanud esimese globaalse brändikampaania, mis jälgib tuntud telesaatejuhi püüdlusi reisimise kaudu rõõmu taasavastada.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele