• 19.12.24, 15:34

Raadioauhindade võitjad selgunud: elutööpreemia sai Neeme Raud

Eesti Ringhäälingute Liit ja Eesti Rahvusringhääling kuulutasid välja raadioauhindade saajad, elutööpreemia ehk Kuldmikrofoni pälvis Neeme Raud.
Raadioauhindade võitjad selgunud: elutööpreemia sai Neeme Raud
  • Foto: Tairo Lutter
Kuldmikrofon antakse silmapaistvate saavutuste äramärkimiseks raadioringhäälingus, edendamaks rahvusliku raadio järjepidevust. 2024. aastal tiitli võitnud Neeme Raud alustas meediateed Eesti Raadio reporterite klubis ja pälvis väga laialdase tuntuse Ameerika Hääle ajakirjanikuna. Rahvusringhäälingu korrespondendina vahendas ta maailma tippsündmusi nii USAst kui Venemaalt.

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.24, 12:04
Raadioaasta tähtede hetk: peagi selgub tänavune Kuldmikrofoni laureaat
Eesti Ringhäälingute Liit ja Eesti Rahvusringhääling kuulutavad neljapäeval välja tänavuse Kuldmikrofoni laureaadi, millele lisanduvad veel mitmed auhinnad parimatele raadiotegijatele.
Uudised
  • 11.12.24, 15:18
Kuidas jõuda välismaiste ajakirjanikeni?
Pressiteade on vaid üks tööriist paljudest, mille abil süsteemselt rahvusvahelist meediasuhtlust üles ehitada, kirjutab Meta mainetiimi vanemkonsultant Cairit Rebane.
Uudised
  • 16.10.24, 12:20
Reklaamitellijate turunduseelarved: millised trendid valitsevad?
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Uudised
  • 09.12.24, 17:06
Bigbanki turundusjuht: me ei vaja enam meediaagentuuride abi
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele