• 11.10.24, 10:15

Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2024. aasta 3. kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 24%.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: AS Ekspress Grupp
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul jätkas Ekspress Grupi digitellimuste arv jõudsat kasvu: aastases võrdluses suurenes kontserni meedia-väljaannete digitaalsete tellimuste hulk Balti riikides 24%: kasvu näitasid kõik turud ja väljaanded.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele