• 23.09.24, 19:22

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: välja müüdud toote eest maksti pikast tarneajas hoolimata

The School Years soovis ePPCga koostöös turundada oma toodet Facebook Adsi abil, kasvatades seeläbi käivet ning kasumit.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: välja müüdud toote eest maksti pikast tarneajas hoolimata
Alates toote lansseerimisest on Facebook Adsi kaudu genereeritud vähemalt 1,8 miljoni dollari eest tulu. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu müügikampaaniad/performance marketing/lühiajaline turundus sotsiaalmeedias (Instagram ja Facebook) kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele