• 20.09.24, 10:51

Aasta Digitegu 2023 võitja case study: mõjuisikute abil saavutati enam kui 10-protsendiline müügikasv

Mediabrands Digital aitas sisuloojate abil Henkeli brändidel Loctite ja Moment müügitulemusi tõsta vähemalt 10% vaatamata sellele, et brändidel puuduvad sotsiaalmeediakanalid. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: mõjuisikute abil saavutati enam kui 10-protsendiline müügikasv
OLUKORD TURUL

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele