Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul oli 2. kvartal edukas nii veebi reklaamitulude kui ka digitellimuste tulude kasvatamisel. Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2. kvartali müügitulu kasvas 6%, ulatudes 19,6 miljoni euroni. 2024. aasta esimese kuue kuu müügitulu kasvas 2% võrdluses eelmise aastaga 35,9 miljoni euroni.
Tallinna börsil noteeritud Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 27%. Juuni lõpuks ulatus tellijate arv 222 558ni.
Meediakontserni Ekspress Grupp rahaline positsioon on väga hea ja ettevõtte juhtkond vaatab ringi ka investeerimispilguga, ütles börsifirma tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.
Meediakontsern Ekspress Grupp teenis esimeses kvartalis ootuspärase kahjumi, kuid hoolimata majanduslikest raskustest plaanib jätkata dividendi maksmist, selgub börsiteatest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.