• 31.07.24, 12:02

Ekspress Grupp kasvatas 2. kvartalis nii käivet kui kasumit

AS Ekspress Grupp kasvatas 2024. aasta 2. kvartalis müügitulu, parandas kasumlikkuse näitajaid ja teenis miljon eurot puhaskasumit.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul oli 2. kvartal edukas nii veebi reklaamitulude kui ka digitellimuste tulude kasvatamisel.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul oli 2. kvartal edukas nii veebi reklaamitulude kui ka digitellimuste tulude kasvatamisel. Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2. kvartali müügitulu kasvas 6%, ulatudes 19,6 miljoni euroni. 2024. aasta esimese kuue kuu müügitulu kasvas 2% võrdluses eelmise aastaga 35,9 miljoni euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.24, 09:29
Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas 27%
Tallinna börsil noteeritud Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 27%. Juuni lõpuks ulatus tellijate arv 222 558ni.
Uudised
  • 02.05.24, 09:27
Ekspress Grupp jahib uut investeeringut
Meediakontserni Ekspress Grupp rahaline positsioon on väga hea ja ettevõtte juhtkond vaatab ringi ka investeerimispilguga, ütles börsifirma tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.
Börsiuudised
  • 30.04.24, 11:18
Ekspress Grupp teenis ootuspärase kvartalikahjumi
Meediakontsern Ekspress Grupp teenis esimeses kvartalis ootuspärase kahjumi, kuid hoolimata majanduslikest raskustest plaanib jätkata dividendi maksmist, selgub börsiteatest.
Börsiuudised
  • 01.04.24, 10:25
Ekspress Grupp maksab üle poole kasumist dividendiks
Hans H. Luik võtab 40% omanikutulust
Börsifirma Ekspress Grupp plaanib maksta eelmise aasta eest dividendina 1,8 miljonit eurot, mida on rohkem, kui kontserni dividendipoliitka ette näeb.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele