Autor: Laura Reiter • 11. juuni 2024

Sotsiaalmeedia case study’d: 3 x 3 praktilist nõuannet

TalTechi strateegilise turunduse juht Kadri Kiigema, Magrada turundusjuht Lisanna Miiter ning Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann jagasid tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil oma parimaid praktikaid sotsiaalmeedia tegevustest.
TalTechi strateegilise turunduse juht ja turunduse keskuse juhataja Kadri Kiigema tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis toimus 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis.
Foto: Raul Mee

Toome igast ettekandest välja kolm kõige huvitavamat ja kasulikumat nõuannet.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700