TalTechi strateegilise turunduse juht ja turunduse keskuse juhataja Kadri Kiigema tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis toimus 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis.
Foto: Raul Mee
Toome igast ettekandest välja kolm kõige huvitavamat ja kasulikumat nõuannet.
Digiturundusagentuuri VIVID partner ja digiturunduse loovjuht Jenny Tupits avaldas tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis asi on performance creative ja tõi välja selle viis formaati, mis aitavad brändile edu tuua.
Looduskosmeetika brändi Magrada turundust vedav Lisanna Miiter sõnas, et hakkasid strateegiliselt turundust tegema alles kolm aastat tagasi, kuigi bränd tuli turule juba 2015. aastal. Sügisel lansseerivad nad brändi Lätis.
Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmanni sõnul on tema töös esikohal Kaubamaja enda bränd, mis on justkui katuseks tuhandetele brändidele, mida ettevõte esindab.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.