• 11.06.24, 09:16

Sotsiaalmeedia case study’d: 3 x 3 praktilist nõuannet

TalTechi strateegilise turunduse juht Kadri Kiigema, Magrada turundusjuht Lisanna Miiter ning Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann jagasid tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil oma parimaid praktikaid sotsiaalmeedia tegevustest.
TalTechi strateegilise turunduse juht ja turunduse keskuse juhataja Kadri Kiigema tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis toimus 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis.
  • TalTechi strateegilise turunduse juht ja turunduse keskuse juhataja Kadri Kiigema tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis toimus 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis. Foto: Raul Mee
Toome igast ettekandest välja kolm kõige huvitavamat ja kasulikumat nõuannet.

Seotud lood

Uudised
  • 07.06.24, 17:21
Jenny Tupits selgitab: mis on performance creative ja selle 5 formaati
Digiturundusagentuuri VIVID partner ja digiturunduse loovjuht Jenny Tupits avaldas tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil, mis asi on performance creative ja tõi välja selle viis formaati, mis aitavad brändile edu tuua.
Saated
  • 07.06.24, 14:00
Iga kord, kui kõigil läheb halvasti, hakkab digimeedia kasvama
Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates kuuleme kahte ettekannet 4. juunil toimunud Sotsiaalmeedia konverentsilt.
Uudised
  • 24.04.24, 14:21
Magrada turundusjuht: Eestis on kõik meie unistused juba täidetud
Looduskosmeetika brändi Magrada turundust vedav Lisanna Miiter sõnas, et hakkasid strateegiliselt turundust tegema alles kolm aastat tagasi, kuigi bränd tuli turule juba 2015. aastal. Sügisel lansseerivad nad brändi Lätis.
Uudised
  • 10.05.24, 15:41
Hanna Loodmaa-Saarmann: iga oma tegevusega turundame ka Kaubamaja brändi
Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmanni sõnul on tema töös esikohal Kaubamaja enda bränd, mis on justkui katuseks tuhandetele brändidele, mida ettevõte esindab.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele