Autor: Berit Joosep • 10. aprill 2024

Berrichi looja: kuidas bränd saab mõjutada ilustandardeid?

Ajastul, kus sotsiaalmeedia ja turundus kujundavad üha rohkem meie iluideaale, on seda olulisem loomuliku ilu väärtustamine. Eesti looduskosmeetika brändi Berrichi looja Berit Joosep, jagab oma nägemust sellest, kuidas brändid saavad turundustegevuste kaudu innustada inimesi omaks võtma oma loomulikku ilu, seeläbi positiivselt mõjutades ühiskondlikke ilustandardeid.
Berrichi looja Berit Joosep

Ühiskondlik surve ja sotsiaalmeedia levitatavad ebarealistlikud ilustandardid on mõjutanud sügavalt inimeste enesehinnangut ja -armastust, luues kultuuri, kus perfektsionismi tagaajamine varjutab loomuliku ilu väärtustamist. Siiski on märgata julgustavat pööret, kuna aina rohkem brände on võtnud eesmärgiks murda seda kahjulikku narratiivi. Brändid nagu Dove oma murrangulise "Real Beauty" kampaaniaga ja Aerie, mis on tuntud oma#AerieREAL algatuse poolest, on võtnud südameasjaks autentse ilu ja kehapositiivsuse esiletoomise, rõhutades, et ilu peitub eelkõige loomulikkuses. Autentse ilu aktsepteerimist saavad brändid turunduslikult toetada mitmete sammudega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700