• 10.04.24, 11:15

Berrichi looja: kuidas bränd saab mõjutada ilustandardeid?

Ajastul, kus sotsiaalmeedia ja turundus kujundavad üha rohkem meie iluideaale, on seda olulisem loomuliku ilu väärtustamine. Eesti looduskosmeetika brändi Berrichi looja Berit Joosep, jagab oma nägemust sellest, kuidas brändid saavad turundustegevuste kaudu innustada inimesi omaks võtma oma loomulikku ilu, seeläbi positiivselt mõjutades ühiskondlikke ilustandardeid.
Berrichi looja Berit Joosep
  • Berrichi looja Berit Joosep
Ühiskondlik surve ja sotsiaalmeedia levitatavad ebarealistlikud ilustandardid on mõjutanud sügavalt inimeste enesehinnangut ja -armastust, luues kultuuri, kus perfektsionismi tagaajamine varjutab loomuliku ilu väärtustamist. Siiski on märgata julgustavat pööret, kuna aina rohkem brände on võtnud eesmärgiks murda seda kahjulikku narratiivi. Brändid nagu Dove oma murrangulise "Real Beauty" kampaaniaga ja Aerie, mis on tuntud oma#AerieREAL algatuse poolest, on võtnud südameasjaks autentse ilu ja kehapositiivsuse esiletoomise, rõhutades, et ilu peitub eelkõige loomulikkuses. Autentse ilu aktsepteerimist saavad brändid turunduslikult toetada mitmete sammudega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele