• 09.04.24, 09:37

Aasta Turundustegu 2023 võitja case study: päevakajaline huumor tõi Pakendikeskusele äriedu

Sotsiaalmeedia reklaamid tõid Pakendikeskusele Aasta Turundustegu 2023 konkursil ärisektori Grand Prix’ võidutiitli. Ettevõtte turundusjuhi Maarja Martini sõnul on Pakendikeskuse postituste orgaaniline levik sotsiaalmeedias täna lausa 95 protsenti.
Kaader Pakendikeskuse reklaamklipist.
  • Kaader Pakendikeskuse reklaamklipist.
Pakendikeskus AS on Eesti suurima valikuga pakkematerjalide ja -seadmete müügile spetsialiseerunud ettevõte, mis on tegutsenud nüüdseks ligi 30 aastat ning saavutanud valdkonnas turuliidri positsiooni. Ettevõtte kauplused asuvad Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis.

Seotud lood

Saated
  • 21.03.24, 12:59
Pakendikeskuse humoorikad reklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda
Ärisektori kategoorias Aasta Turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.
Uudised
  • 20.03.24, 17:41
Selgus Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix
Lisatud kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele