Aasta Turundustegu 2023 võitja case study: päevakajaline huumor tõi Pakendikeskusele äriedu
Sotsiaalmeedia reklaamid tõid Pakendikeskusele Aasta Turundustegu 2023 konkursil ärisektori Grand Prix’ võidutiitli. Ettevõtte turundusjuhi Maarja Martini sõnul on Pakendikeskuse postituste orgaaniline levik sotsiaalmeedias täna lausa 95 protsenti.
Pakendikeskus AS on Eesti suurima valikuga pakkematerjalide ja -seadmete müügile spetsialiseerunud ettevõte, mis on tegutsenud nüüdseks ligi 30 aastat ning saavutanud valdkonnas turuliidri positsiooni. Ettevõtte kauplused asuvad Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis.
Ärisektori kategoorias Aasta Turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.