Eksperdid: brändi panus äritegevusse tundub sageli ebaselge
Analytical Alley juhi Tanel Rebase ja Initiative’i turu-uuringute projektijuhi Kadri Tirsi sõnul on üks brändi arendamise levinumaid väljakutseid leida mõõdikud, mis seostaksid selgelt brändi turundustegevused ettevõtte finantstulemustega.
Initiative'il on kombeks kevaditi oma tänaseid ja ka endisi kliente ning koostööpartnereid usalduse eest tänada. Nii veedeti 25. mail Initiative'i (töö)klubis meeleolukas õhtu, kus muu hulgas tutvustati siinses regioonis unikaalset AI baasil töötavat meediastrateegiate loomise töövahendit ja räägiti cultural branding'u võludest.
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.