Autor: Laura Reiter • 13. september 2023

Teadlikkus digireklaamide keskkonnajalajäljest on tõusuteel, kuid sageli raskesti mõistetav

Reklaamitehnoloogia ettevõtte Nexd turunduse projektijuhi Karoliina Ranne sõnul kulutab ühe reklaami laadimine tuhat korda umbes sama palju energiat, kui ühe korra pesu pesemine ja näiteks USAs tarbivad digireklaamid aastas sama palju elektrit kui Šveitsi riik tervikuna.
"Digireklaami keskkonnamõju saab mõõta nii, kui vaadata, kui palju kaalub üks reklaam, mitu korda seda näidatakse ja kuidas saadakse näitamiseks vajalik energia," sõnas Karoliina Ranne.

Digiturundus, keskkond ja jätkusuutlikkus – kuidas need omavahel seotud on? Ja kui palju seda teadvustatakse ning ettevõtted sellega teadlikult tegelevad?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700