Sisulooja Liisu Miller: ma ei ole teinud ühtegi koostööd vaid raha pärast
Sotsiaalmeedia sisulooja Liisu Miller sõnas, et ei ole koostööde osas ise kunagi ühegi brändi poole pöörduma pidanud. Samuti märkis ta, et ainult sisuloome tööga on võimalik Eestis ära elada ja seetõttu võiks ta soovi korral palgatööst loobuda.
Seekordne Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.