• 13.09.23, 13:11

Sisulooja Liisu Miller: ma ei ole teinud ühtegi koostööd vaid raha pärast

Sotsiaalmeedia sisulooja Liisu Miller sõnas, et ei ole koostööde osas ise kunagi ühegi brändi poole pöörduma pidanud. Samuti märkis ta, et ainult sisuloome tööga on võimalik Eestis ära elada ja seetõttu võiks ta soovi korral palgatööst loobuda.
"Ma ise ei võta ühtegi teist sisuloojat kui rivaali, me oleme kolleegid ja usun, et seisame sama asja eest," sõnas sisulooja Liisu Miller.
  • "Ma ise ei võta ühtegi teist sisuloojat kui rivaali, me oleme kolleegid ja usun, et seisame sama asja eest," sõnas sisulooja Liisu Miller.
  • Foto: Erakogu
Räägi palun veidi oma tööalasest taustast. Kuidas jõudsid sisulooja kui ameti juurde?

Seotud lood

Uudised
  • 21.08.23, 16:47
Kuidas valida enda brändile õige sisulooja? Turundusjuht: müük kasvas 300 protsenti
Seekordne Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele