• 13.09.23, 13:11

Sisulooja Liisu Miller: ma ei ole teinud ühtegi koostööd vaid raha pärast

Sotsiaalmeedia sisulooja Liisu Miller sõnas, et ei ole koostööde osas ise kunagi ühegi brändi poole pöörduma pidanud. Samuti märkis ta, et ainult sisuloome tööga on võimalik Eestis ära elada ja seetõttu võiks ta soovi korral palgatööst loobuda.
"Ma ise ei võta ühtegi teist sisuloojat kui rivaali, me oleme kolleegid ja usun, et seisame sama asja eest," sõnas sisulooja Liisu Miller.
  • "Ma ise ei võta ühtegi teist sisuloojat kui rivaali, me oleme kolleegid ja usun, et seisame sama asja eest," sõnas sisulooja Liisu Miller.
  • Foto: Erakogu
Räägi palun veidi oma tööalasest taustast. Kuidas jõudsid sisulooja kui ameti juurde?

Seotud lood

Uudised
  • 21.08.23, 16:47
Kuidas valida enda brändile õige sisulooja? Turundusjuht: müük kasvas 300 protsenti
Seekordne Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele