• 13.09.23, 13:11

Sisulooja Liisu Miller: ma ei ole teinud ühtegi koostööd vaid raha pärast

Sotsiaalmeedia sisulooja Liisu Miller sõnas, et ei ole koostööde osas ise kunagi ühegi brändi poole pöörduma pidanud. Samuti märkis ta, et ainult sisuloome tööga on võimalik Eestis ära elada ja seetõttu võiks ta soovi korral palgatööst loobuda.
"Ma ise ei võta ühtegi teist sisuloojat kui rivaali, me oleme kolleegid ja usun, et seisame sama asja eest," sõnas sisulooja Liisu Miller.
  • "Ma ise ei võta ühtegi teist sisuloojat kui rivaali, me oleme kolleegid ja usun, et seisame sama asja eest," sõnas sisulooja Liisu Miller.
  • Foto: Erakogu
Räägi palun veidi oma tööalasest taustast. Kuidas jõudsid sisulooja kui ameti juurde?

Seotud lood

Uudised
  • 21.08.23, 16:47
Kuidas valida enda brändile õige sisulooja? Turundusjuht: müük kasvas 300 protsenti
Seekordne Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele