• 29.08.23, 12:02

Mis on “tasuta turundus” ja kas see ikka on olemas?

Nii avalikus sektoris, vabaühenduste puhul kui ka alustavate ettevõtete turundusest ja kommunikatsioonist rääkides puututakse palju kokku n-ö “eelarveta turundusega”, kirjutab Võrumaa Arenduskeskuse kommunikatsioonispetsialist Lota Vana, ja lisab, et see on ka mõistetav, sest raha on kõigil enamjaolt natuke liiga vähe ja reklaam on sageli esimene kokkuhoiukoht.
Mis on “tasuta turundus” ja kas see ikka on olemas?
Nii jõutaksegi ideeni teha ilma eelarveta nii palju kui suudetakse ning näiteks vabaühenduste või alustavate ettevõtete puhul olen tajunud, et sellest on saanud isegi varjatud eeldus. Midagi ei ole siiski tasuta ning isegi kui ei maksta eurodes, kasutab igasugune turundus mingisugust ressurssi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele