• 29.08.23, 12:02

Mis on “tasuta turundus” ja kas see ikka on olemas?

Nii avalikus sektoris, vabaühenduste puhul kui ka alustavate ettevõtete turundusest ja kommunikatsioonist rääkides puututakse palju kokku n-ö “eelarveta turundusega”, kirjutab Võrumaa Arenduskeskuse kommunikatsioonispetsialist Lota Vana, ja lisab, et see on ka mõistetav, sest raha on kõigil enamjaolt natuke liiga vähe ja reklaam on sageli esimene kokkuhoiukoht.
Mis on “tasuta turundus” ja kas see ikka on olemas?
Nii jõutaksegi ideeni teha ilma eelarveta nii palju kui suudetakse ning näiteks vabaühenduste või alustavate ettevõtete puhul olen tajunud, et sellest on saanud isegi varjatud eeldus. Midagi ei ole siiski tasuta ning isegi kui ei maksta eurodes, kasutab igasugune turundus mingisugust ressurssi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele