Kantari ja WFA (World Federation of Advertisers) värske raport Sustainable Marketing 2030 annab huvitavaid andmeid sellest, kuhu on turundus liikumas jätkusuutlikkuse teekonnal ja mis punktis ollakse praegu.
Turunduseksperdid üle maailma mõistavad, et neil on oluline roll jätkusuutlikuma tuleviku kujundamisel ning selles, et brändid vastaksid tarbijate ootustele ja nõudmistele. Samas aina enam tajutakse lünka enda teadmiste ja ootuste vahel jätkusuutlikkuse pöörde elluviimisel. See näitab, et mõistetakse hästi, et see, mida ettevõtted praegu teevad, ei ole piisav.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.