• 19.05.23, 13:37

Case study: kampaanias „Tark tarbija“ tuleb inimestele appi mõistuse hääl Ago Andersoni kehastuses

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet kutsus ellu kampaania „Tark tarbija“, mille loovlahenduse teostamisel aitas kaasa Imagine\TBWA. Agentuuri copywriteri Kaarel Tälli sõnul on kampaania idee võetud elust enesest ja valminud videoklippides mängib tarbijate parimat sõpra - mõistuse häält - näitleja Ago Anderson.
Kaader kampaaniaklipist "Tark tarbija".
  • Kaader kampaaniaklipist "Tark tarbija".
Kampaania eesmärk on tõsta teadlikkust tarbija õigustest ja kaupleja kohustustest ning teavitada võimalusest lahendada tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi tarbijavaidluste komisjonis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele