• 19.05.23, 13:37

Case study: kampaanias „Tark tarbija“ tuleb inimestele appi mõistuse hääl Ago Andersoni kehastuses

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet kutsus ellu kampaania „Tark tarbija“, mille loovlahenduse teostamisel aitas kaasa Imagine\TBWA. Agentuuri copywriteri Kaarel Tälli sõnul on kampaania idee võetud elust enesest ja valminud videoklippides mängib tarbijate parimat sõpra - mõistuse häält - näitleja Ago Anderson.
Kaader kampaaniaklipist "Tark tarbija".
  • Kaader kampaaniaklipist "Tark tarbija".
Kampaania eesmärk on tõsta teadlikkust tarbija õigustest ja kaupleja kohustustest ning teavitada võimalusest lahendada tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi tarbijavaidluste komisjonis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele