Autor: Romet Toomas Tiitsaar • 25. aprill 2023

Kaks nippi, kuidas mõista ja mõjutada inimkäitumist avalikus sektoris

Seekordses Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saates räägib Avaliku Sektori Innovatsioonitiimi liige Helelyn Tammsaar, kuidas mõista ja mõjutada inimkäitumist avaliku sektori näitel, tuues näiteid ümbrikupalkadest ehitussektoris, kiiruseületajate rahunemispeatusest ning inimeste käitumisest koroonaajal.
Helelyn Tammsaar tänavusel Passwordil.
Foto: Raul Mee

Tammsaare sõnul uurivad inimese mõistmist paljud erinevad distsipliinid: psühholoogia, majandus, turundus, sotsioloogia, kultuuriuuringud, rahvusvahelised suhted, terviseuuringud jne. „Hädasti oleks vaja paremini mõista inimese käitumist ja seda, kuidas me saaksime seda mingil määral mõjutada,“ lisas Tammsaar.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700