• 19.04.23, 10:00

SEB panga Rootsi ja Baltimaade reklaamikampaanias mängib pearolli Enefit Green

SEB Grupi rohemajanduse reklaamikampaanias on pearoll Enefit Greenil, kelle tegevust tutvustatakse Rootsi ja Baltimaade meediapindadel.
SEB panga Rootsi ja Baltimaade reklaamikampaanias mängib pearolli Enefit Green
Kampaania „Transitions in Numbers“ fookus on suurtel äriklientidel, kes arendavad oma tegevust SEB jätkusuutliku rahastusega. Balti riikidest jäi Rootsi kolleegidele silma Enefit Greenile antud laen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele