• 07.03.23, 10:42

Regionaalhaigla veredoonorluse kampaania sai järje "verepurkidena" Maxima külmikutes

Alates 6. märtsist leiab kahest Tallinna Maximast punaste “verepurkidega” täidetud külmikud. Kampaaniat korraldab Põhja-Eesti Regionaalhaigla verekeskus koos Eesti Hematoloogide Seltsi, reklaamiagentuuri Tabasco, Põhjala Pruulikoja ja Coca-Cola Eestiga.
Regionaalhaigla veredoonorluse kampaania sai järje "verepurkidena" Maxima külmikutes
  • Foto: Põhja-Eesti Regionaalhaigla
Tegemist on aktsiooniga, mille eesmärk on tuua tähelepanu veredoonorluse olulisusele verevähi ja paljude teiste patsientide elude päästmisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele