Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 1. veebruar 2023

Turundaja klienditeekonnast veebis: võidavad brändid, kes loovad klientidega üks ühele suhtluse

Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.
Foto: Reuters/Scanpix

“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta enda lemmikbrändi juurest 50-70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turunduse- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700