Autor: Helen Külaots • 31. august 2022

Janar Tammjärv: ekspordis õnnestuvad need, kes oskavad sõnastada oma müügiargumenti

Akende ja uste e-kaubamaja Klar Home on eksportinud oma toodangut Skandinaaviasse ligi 10 aastat. Ettevõtte juht Janar Tammjärv räägib, mis on olnud nende ekspordi edu võti ja õppetunnid.
Klar Home'i tegevjuht Janar Tammjärv.
Foto: Adam Illingworth

Tammjärv alustab ekspordist rääkides kõige põhilisemast, milleks on oskus sõnastada oma müügiargumenti. Tema sõnul on paljudel Eesti ettevõtetel see oskus veel kesine ja seetõttu ka müük ebaõnnestub. „Miks ja kuidas oled alternatiividest parem, mis probleemi oma kaubaga lahendad, kas oled konkurendist parem turunduses, tootmises, tarneahelas või efektiivsuses ja kuidas kavatsed oma nõrkused konkurentide ees kompenseerida?” toob ta näite, millele tuleks mõelda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700