• 31.08.22, 13:58

Janar Tammjärv: ekspordis õnnestuvad need, kes oskavad sõnastada oma müügiargumenti

Akende ja uste e-kaubamaja Klar Home on eksportinud oma toodangut Skandinaaviasse ligi 10 aastat. Ettevõtte juht Janar Tammjärv räägib, mis on olnud nende ekspordi edu võti ja õppetunnid.
Klar Home'i tegevjuht Janar Tammjärv.
  • Klar Home'i tegevjuht Janar Tammjärv.
  • Foto: Adam Illingworth
Tammjärv alustab ekspordist rääkides kõige põhilisemast, milleks on oskus sõnastada oma müügiargumenti. Tema sõnul on paljudel Eesti ettevõtetel see oskus veel kesine ja seetõttu ka müük ebaõnnestub. „Miks ja kuidas oled alternatiividest parem, mis probleemi oma kaubaga lahendad, kas oled konkurendist parem turunduses, tootmises, tarneahelas või efektiivsuses ja kuidas kavatsed oma nõrkused konkurentide ees kompenseerida?” toob ta näite, millele tuleks mõelda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele