Autor: Best Marketing • 29. august 2022
Nädala kampaania case study: Alexela kampaania tulemusel saavutati suurim kaasamüüdava kohvi turuosa
Nüüdsest on kõigis Alexela tanklate ja poodide kohvimasinates uue maitsega kohviuba, mille testimine ja õige leidmine võttis aega neli aastat. Uue oa ümber loodud meediakampaania tõestas, et kiiresti muutuvate maitse-eelistuste puhul on ajaga kaasas käimine ainuke viis konkurentsis püsimiseks.
Alexela kaubanduse ja turunduse valdkonnajuht Tiiu Valk.
Alexela kaubanduse ja turunduse valdkonnajuht Tiiu Valk sõnas, et pakkuda parimat kohvi on ülimalt oluline, sest seda juuakse tavaliselt hommikul esimese asjana ning tassitäiest saadud emotsioon loob meelestatuse kogu päevaks. „Teadagi käib selle emotsiooni tekitamise pärast tanklakettidel tihe konkurents. Kõik panustavad oma kvaliteeti, uurivad trende ning proovivad klientidele kohvimaailmas meeltmööda olla,” selgitas ta.