Turundusõppejõud: unustage aju, otsuseid teeme instinktide pealt
Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik rääkis tänavu mais toimunud Äripäeva Kinnisvaraarenduse konverentsil neuroturundusest, reklaamist ja sellest, kuidas kliendile silma jääda.
Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik.
Autor: Marko Mumm
Lisaks tuli juttu sellest, kuidas kujundada pakkumisi niiviisi, et iga element oleks õiges kohas. Moderaator oli Kaarel Kose.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]