• 20.06.22, 16:46

Turundusõppejõud: unustage aju, otsuseid teeme instinktide pealt

Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik rääkis tänavu mais toimunud Äripäeva Kinnisvaraarenduse konverentsil neuroturundusest, reklaamist ja sellest, kuidas kliendile silma jääda.
Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik.
  • Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja Andres Kuusik.
  • Foto: Marko Mumm
Lisaks tuli juttu sellest, kuidas kujundada pakkumisi niiviisi, et iga element oleks õiges kohas. Moderaator oli Kaarel Kose.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele