Autor: Laura Reiter • 17. mai 2022

Turundus Eesti venelastele: emotsioonid, adaptsioonid ja korrektne vene keel

Eestis elab arvestatav hulk venelasi - see on sihtrühm, keda ei saa ignoreerida, seda enam, et venelased armastavad üldjuhul rohkem raha kulutada kui eestlased. Venekeelse sihtrühmani jõudmine ei ole aga kergete killast, sest peale selle, et sihtrühm ise on killustunud, otsetõlkest venekeelseks turundamiseks kaugeltki ei piisa.
Reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi.

Eelmisel nädalal toimus reklaamiagentuuri Kriit poolt korraldatud konverents, kus erinevad (vene) turunduse eksperdid just need teemad luubi alla võtsid – kas venekeelset turundust on üldse vaja, milline on venekeelne sihtrühm, kuidas ja milliste kanalite kaudu neile turundada ja millised on seejuures peamised väljakutsed. Toome siinkohal välja konverentsilt kõige enam kõlama jäänud mõtted ja soovitused, mida igal venekeelsele sihtrühmale turundajal tasuks meeles pidada, et vältida raha ja aja raiskamist ning ettevõttele mainekahju tegemist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700