Turundus Eesti venelastele: emotsioonid, adaptsioonid ja korrektne vene keel
Eestis elab arvestatav hulk venelasi - see on sihtrühm, keda ei saa ignoreerida, seda enam, et venelased armastavad üldjuhul rohkem raha kulutada kui eestlased. Venekeelse sihtrühmani jõudmine ei ole aga kergete killast, sest peale selle, et sihtrühm ise on killustunud, otsetõlkest venekeelseks turundamiseks kaugeltki ei piisa.
Reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi.
Eelmisel nädalal toimus reklaamiagentuuri Kriit poolt korraldatud konverents, kus erinevad (vene) turunduse eksperdid just need teemad luubi alla võtsid – kas venekeelset turundust on üldse vaja, milline on venekeelne sihtrühm, kuidas ja milliste kanalite kaudu neile turundada ja millised on seejuures peamised väljakutsed. Toome siinkohal välja konverentsilt kõige enam kõlama jäänud mõtted ja soovitused, mida igal venekeelsele sihtrühmale turundajal tasuks meeles pidada, et vältida raha ja aja raiskamist ning ettevõttele mainekahju tegemist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]