Kuldmuna peol jagati eile õhtul auhindu turundusvaldkonna kõikse tublimatele agentuuridele ja nende loovatele töötajatele. Õhtut Põhjala tehases ja konkursile esitatud töid jäävad saatma sõnad - loovus, kergus ja armastus.
- Aasta üritusturundusagentuur on Jolos. Foto: Harry Tiits
Tänavuse Kuldmuna teema "LOOV IS IN THE AIR!" ristas armastuse, loovuse ja armastuse loovuse vastu, tuues endaga kaasa loomepuhangu. Sel aastal sündis Kuldmuna teema läbi konkursi, kus osales 12 loovat lahendust. "Oli rõõm näha, et valdkonna tegelastel oli tahet ja energiat Kuldmuna korraldusse panustada ja nõnda ka LOOV PARADE sündis,” rääkis Kuldmuna tegevjuht Anniken Haldna. “Teema on sõna otseses mõttes õhust võetud, sest just õhus kohtuvad värskus, ideed, armastus, kirev loodus, linnud ja mis kõige olulisem – (kuld)munad,” kirjeldas konkursi võitnud loovagentuur Tank.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.