• 03.02.22, 13:45

Nädala kampaania case study: SEB roboinvestor teeb igaühest investori 15 minutiga

SEB roboinvestor on ainulaadne investeerimislahendus terves Baltikumis ja Skandinaavias. Selleks, et algajaid investoreid veelgi kaasata, toodi jaanuaris tänavapilti unikaalse tehnoloogiaga nutikad roboinvestori välireklaamid. SEB erakliendi turunduse segmendijuht Janno Rasmus Dreger tutvustas koostöös Age Creative’i ja JCDecaux’ga loodud reklaami taustalugu.
Roboinvestori ajaleht, mis ilmus inserdina erinevate ajalehtede vahel.
  • Roboinvestori ajaleht, mis ilmus inserdina erinevate ajalehtede vahel.
Janno Rasmus Dregeri sõnul sai kampaania alguse Eesti inimeste seas läbi viidud uuringust. „Küsisime, mis on peamised mõtted ja mured, mis tekivad investeerimisega alustamisel ja selgus, et inimesed pelgasid enim seda, et neil pole piisavalt sääste, teadmisi või aega,“ tutvustas Dreger kampaania algatamise tagamaid ja lisas, et nende vastuste valguses tegid nad pisut ümber ka SEB roboinvestori lahenduse, sest soovisid pakkuda kõige kliendisõbralikumat ja mugavamat investeerimislahendust alustavale investorile. „Pärast toote täiendamist valmistasime ette sõnumid, kus tõime fookusesse inimeste peamised mured, mis investeerimisega kaasnevad,“ rääkis ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele