Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 3. veebruar 2022
Ainult tellijatele

Nädala kampaania case study: SEB roboinvestor teeb igaühest investori 15 minutiga

SEB roboinvestor on ainulaadne investeerimislahendus terves Baltikumis ja Skandinaavias. Selleks, et algajaid investoreid veelgi kaasata, toodi jaanuaris tänavapilti unikaalse tehnoloogiaga nutikad roboinvestori välireklaamid. SEB erakliendi turunduse segmendijuht Janno Rasmus Dreger tutvustas koostöös Age Creative’i ja JCDecaux’ga loodud reklaami taustalugu.

Janno Rasmus Dregeri sõnul sai kampaania alguse Eesti inimeste seas läbi viidud uuringust. „Küsisime, mis on peamised mõtted ja mured, mis tekivad investeerimisega alustamisel ja selgus, et inimesed pelgasid enim seda, et neil pole piisavalt sääste, teadmisi või aega,“ tutvustas Dreger kampaania algatamise tagamaid ja lisas, et nende vastuste valguses tegid nad pisut ümber ka SEB roboinvestori lahenduse, sest soovisid pakkuda kõige kliendisõbralikumat ja mugavamat investeerimislahendust alustavale investorile. „Pärast toote täiendamist valmistasime ette sõnumid, kus tõime fookusesse inimeste peamised mured, mis investeerimisega kaasnevad,“ rääkis ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700