SEB roboinvestor on ainulaadne investeerimislahendus terves Baltikumis ja Skandinaavias. Selleks, et algajaid investoreid veelgi kaasata, toodi jaanuaris tänavapilti unikaalse tehnoloogiaga nutikad roboinvestori välireklaamid. SEB erakliendi turunduse segmendijuht Janno Rasmus Dreger tutvustas koostöös Age Creative’i ja JCDecaux’ga loodud reklaami taustalugu.
Janno Rasmus Dregeri sõnul sai kampaania alguse Eesti inimeste seas läbi viidud uuringust. „Küsisime, mis on peamised mõtted ja mured, mis tekivad investeerimisega alustamisel ja selgus, et inimesed pelgasid enim seda, et neil pole piisavalt sääste, teadmisi või aega,“ tutvustas Dreger kampaania algatamise tagamaid ja lisas, et nende vastuste valguses tegid nad pisut ümber ka SEB roboinvestori lahenduse, sest soovisid pakkuda kõige kliendisõbralikumat ja mugavamat investeerimislahendust alustavale investorile. „Pärast toote täiendamist valmistasime ette sõnumid, kus tõime fookusesse inimeste peamised mured, mis investeerimisega kaasnevad,“ rääkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.