Autor: Best Marketing • 10. jaanuar 2022

Kanal 2 oli eelmisel aastal Eesti vaadatuim kommertskanal

Aastal 2021 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas. Kahe suurima kommertskanali vahel valides veetsid televaatajad möödunud aastal enim aega endiselt Kanal 2 seltsis. Keskmiselt jälgis Kanal 2 programmi iga päev ligi 340 000 televaatajat.
Kanal 2 saate "Kuldvillak" salvestus.
Foto: Konstantin Sednev

Kanal 2 edestas kahe suurima kommertskanali lõikes oma peamist konkurenti 17% sihtrühmas 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud. Lisaks üldvaadatavusele oli Kanal 2 konkurendist edukam ka nn kommertssihtrühmas, 18–59-aastaste vaatajate hulgas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700