• 10.01.22, 13:41

Kanal 2 oli eelmisel aastal Eesti vaadatuim kommertskanal

Aastal 2021 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas. Kahe suurima kommertskanali vahel valides veetsid televaatajad möödunud aastal enim aega endiselt Kanal 2 seltsis. Keskmiselt jälgis Kanal 2 programmi iga päev ligi 340 000 televaatajat.
Kanal 2 saate "Kuldvillak" salvestus.
  • Kanal 2 saate "Kuldvillak" salvestus.
  • Foto: Konstantin Sednev
Kanal 2 edestas kahe suurima kommertskanali lõikes oma peamist konkurenti 17% sihtrühmas 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud. Lisaks üldvaadatavusele oli Kanal 2 konkurendist edukam ka nn kommertssihtrühmas, 18–59-aastaste vaatajate hulgas.

Seotud lood

Uudised
  • 27.10.21, 15:34
Duo Media Networks tõusis Eesti suurimaks tele- ja raadioettevõtteks
Eelmise aasta oktoobris loodud Duo Media Networks OÜ jõudis oma esimese kuue tegevuskuuga 520 000 euroga kasumisse.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele