Autor: Best Marketing • 10. jaanuar 2022
Kanal 2 oli eelmisel aastal Eesti vaadatuim kommertskanal
Aastal 2021 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas. Kahe suurima kommertskanali vahel valides veetsid televaatajad möödunud aastal enim aega endiselt Kanal 2 seltsis. Keskmiselt jälgis Kanal 2 programmi iga päev ligi 340 000 televaatajat.
Kanal 2 saate "Kuldvillak" salvestus.
Foto: Konstantin Sednev
Kanal 2 edestas kahe suurima kommertskanali lõikes oma peamist konkurenti 17% sihtrühmas 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud. Lisaks üldvaadatavusele oli Kanal 2 konkurendist edukam ka nn kommertssihtrühmas, 18–59-aastaste vaatajate hulgas.