• 10.01.22, 13:41

Kanal 2 oli eelmisel aastal Eesti vaadatuim kommertskanal

Aastal 2021 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas. Kahe suurima kommertskanali vahel valides veetsid televaatajad möödunud aastal enim aega endiselt Kanal 2 seltsis. Keskmiselt jälgis Kanal 2 programmi iga päev ligi 340 000 televaatajat.
Kanal 2 saate "Kuldvillak" salvestus.
  • Kanal 2 saate "Kuldvillak" salvestus.
  • Foto: Konstantin Sednev
Kanal 2 edestas kahe suurima kommertskanali lõikes oma peamist konkurenti 17% sihtrühmas 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud. Lisaks üldvaadatavusele oli Kanal 2 konkurendist edukam ka nn kommertssihtrühmas, 18–59-aastaste vaatajate hulgas.

Seotud lood

Uudised
  • 27.10.21, 15:34
Duo Media Networks tõusis Eesti suurimaks tele- ja raadioettevõtteks
Eelmise aasta oktoobris loodud Duo Media Networks OÜ jõudis oma esimese kuue tegevuskuuga 520 000 euroga kasumisse.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele