• 10.12.21, 17:26

SYNLABi turundaja: inimesed on väsinud hirmutavatest sõnumitest

SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et tervishoiu turunduses on populaarsust kogunud sisuturundus, kuna inimesed huvituvad rohkem detailidest. Tema sõnul on aga inimesed väsinud hirmutavatest sõnumitest ning paremini töötab positiivne kommunikatsioon.
SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
  • SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
Kedelauk rääkis pikemalt veel inimeste tervisekäitumise trendidest, meeste tervisest ja sellest, kuidas COVID on inimeste suhtumist oma tervisesse muutnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele