• 10.12.21, 17:26

SYNLABi turundaja: inimesed on väsinud hirmutavatest sõnumitest

SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et tervishoiu turunduses on populaarsust kogunud sisuturundus, kuna inimesed huvituvad rohkem detailidest. Tema sõnul on aga inimesed väsinud hirmutavatest sõnumitest ning paremini töötab positiivne kommunikatsioon.
SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
  • SYNLABi Põhja- ja Ida-regiooni turunduskoordinaator Gerly Kedelauk
Kedelauk rääkis pikemalt veel inimeste tervisekäitumise trendidest, meeste tervisest ja sellest, kuidas COVID on inimeste suhtumist oma tervisesse muutnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele