Autor: Eesti Disainikeskus • 2. detsember 2021

Kuidas disainmõtlemine ja teenusedisain andsid Oru hotellile uue hingamise

Oru hotell on tänaseks saanud täiesti uue näo ja teo, kandes seejuures ka uut nime Oru Hub Hotel. Kuidas see kõik teoks sai, milline oli tööprotsess ja kuidas tulemusega rahule jäädi, räägivad asjaosalised ehk Velveti brändingu tiimi juht Kadri Ann Mikiver ja Kristel Mäenurm Oru Hub Hotelist.
Kadri Mikiver

Kadri Ann Mikiveri sõnul sai Oru hotell aru, et muutuvas maailmas vana kontseptsiooniga enam edasi minna ei saa ja mõisteti üht väga olulist põhimõtet - muutusi tuleb planeerida ja ellu viia sel hetkel kui teenus veel toimib, sest kui olukord on juba kriitiline, võib muutusteks olla liiga hilja. "Koostöö Oru hotelliga oli ideaalilähedane - klient usaldas meid ja oli samas väga nõudlik," sõnas Mikiver ja lisas, et absoluutselt iga detail käis Velveti laualt läbi kuni selleni, et isegi pastakad on nende valitud ja visiitkaardid nende trükitud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700