Autor: Kristel Kont • 10. november 2021

Kasvuturundaja: sotsiaalmeediasse postitamine on ajaraisk

Andrew Lee Miller
Foto: Mikk Mihkel Vaabel
Statistika järgi on üks peamisi ebaõnnestumise põhjuseid see, et ettevõtted ei keskendu õiget tüüpi turundusele, ütles kasvuturunduse spetsialist Andrew Lee Miller idufirmade teemaveebis FoundMe avaldatud artiklis.

Pikaaegse kogemuse najal selgitas Miller, kuidas parimaid tulemusi võib tuua just tasuta turundus ning olgugi, et raha teeb turundamise lihtsamaks, siis saab läbi ka ilma selleta. Lihtsalt Facebooki reklaami üles riputamine ei lähe turunduse alla ning sellest tuleks üldse hoiduda, teatas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700