Statistika järgi on üks peamisi ebaõnnestumise põhjuseid see, et ettevõtted ei keskendu õiget tüüpi turundusele, ütles kasvuturunduse spetsialist Andrew Lee Miller idufirmade teemaveebis FoundMe avaldatud artiklis.

- Andrew Lee Miller
- Foto: Mikk Mihkel Vaabel
Pikaaegse kogemuse najal selgitas Miller, kuidas parimaid tulemusi võib tuua just tasuta turundus ning olgugi, et raha teeb turundamise lihtsamaks, siis saab läbi ka ilma selleta. Lihtsalt Facebooki reklaami üles riputamine ei lähe turunduse alla ning sellest tuleks üldse hoiduda, teatas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.