Ainult tellijatele
Autor: Andrus Kiisküla • 18. oktoober 2021
Ainult tellijatele

Facebooki uus atributsiooni mudel toob paremad numbrid ja…

Aasta alguses muutis Facebook atributsiooni mudelit - emakeeles saab selle tõlkida omistamismudeliks ehk kuidas ja mis tingimustel omistatakse turundustegevusele müük.

Lühidalt oli enne standard aken 28 päeva klikk ja 1 päev vaatamine. Uus ajutine aken tuli 7 päeva klikk, mis tõi kaasa palju väiksemad müüginumbrid, aga tegelikult ei muutunud Facebook vähem oluliseks kanaliks, sest muutus lihtsalt arvutusmeetod.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700