Facebooki uus atributsiooni mudel toob paremad numbrid ja…
Aasta alguses muutis Facebook atributsiooni mudelit - emakeeles saab selle tõlkida omistamismudeliks ehk kuidas ja mis tingimustel omistatakse turundustegevusele müük.
Lühidalt oli enne standard aken 28 päeva klikk ja 1 päev vaatamine. Uus ajutine aken tuli 7 päeva klikk, mis tõi kaasa palju väiksemad müüginumbrid, aga tegelikult ei muutunud Facebook vähem oluliseks kanaliks, sest muutus lihtsalt arvutusmeetod.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]