• 12.10.21, 10:50

Veerand Eesti ettevõtetest turustavad oma tooteid ja teenuseid e-kanalites

Möödunud aastal turustas oma kaupu või teenuseid veebilehe või EDI-kanalite kaudu 23% Eesti ettevõtteist. Võrreldes eelneva aastaga kasvas e-kaubandust kasutanud ettevõtete arv kolme protsendipunkti võrra. Statistikaamet annab ülevaate, kuidas on ettevõtete e-kaubanduse kanalite kasutamine ajas muutunud.
Veerand Eesti ettevõtetest turustavad oma tooteid ja teenuseid e-kanalites
E-kaubanduse võimalustest kasutatakse müügiks nii veebilehte kui ka EDI-kanaleid (electronic data interchange), millest viimaste puhul toimub tellimuse esitamine automaattöötlust võimaldavas kokkulepitud vormingus ja tellimus liigub automaatselt ostja tarkvarasüsteemist müüja majandustarkvara süsteemi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele