Autor: Laura Reiter • 23. september 2021

Ekspress Meedia IT-juht Ivar Krustok: Facebooki numbrites on palju õhku

Ekspress Meedia IT-juht, EBSi digiturunduse õppejõud ja Aasta Digitegu žüriiliige Ivar Krustok rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et tarbijad on järjest enam valmis neid kõnetava sisu eest maksma, aga puudu jääb ajast kogu sisu tarbimiseks. Lisaks rääkis ta Facebookis ja Google’is reklaamimise võludest ja valudest.
Ekspress Meedia IT-juht, EBSi digiturunduse õppejõud ja Aasta Digitegu žüriiliige Ivar Krustok.

Krustoki sõnul on klient järjest enam valmis sisu eest maksma. „Kui inimesed satuvad mõne artikli otsa ja näevad, et see pakub neile mingit lisaväärtust, siis nad on valmis sisu eest maksma ja seejuures ei mängi hind suurt rolli. Mõõdame pidevalt, kuidas inimesed artiklitega rahul on ja näeme, et aastast aastasse läheb olukord aina paremaks,“ rääkis ta ja lisas, et kasvavat trendi on näha kõikides meediamajades ja kasv on isegi kiirem kui nad ennustada oskasid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700