Autor: Best Marketing • 21. september 2021

Meigikunstnik tuli välja omanimelise moebrändiga

Seni peamiselt meigikunstnikuna tuntust kogunud Gerda Miller on välja tulnud omanimelise moemärgiga, millest leiab orgaanilisest puuvillast monokroomseid T-särke ja pusasid täiskasvanutele ja lastele ning mille muudab äratuntavaks Gerda Milleri signatuur-luukere.
Gerda Millleri luukere sümboolikaga t-särgid valmisid mustade ja valgetena.
Foto: Krõõt Tarkmeel

„Mõtet omanimelisest brändist hakkasin mõlgutama kohe, kui valmis minu logo,” räägib Gerda Miller. Aasta oli siis 2015, kuid toodete valmimine vajas veel paar aastat hoovõttu. Peamiselt nägi naine vaeva, et leida võimalikult jätkusuutlik materjal, millest tooteid valmistada. „Täna on kõik meie T-särgid ja pusad Earth Positive'i märgistusega, mis tähendab, et tooted on eetilise kaubanduse põhimõtteid jälgides valmistatud orgaanilisest puuvillast, on kliimaneutraalsed ning sobivad veganitele,” selgitab Miller ning lisab, et näeb selles projektis oma panust moe jätkusuutlikumasse tulevikku.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700