• 21.09.21, 11:43

Meigikunstnik tuli välja omanimelise moebrändiga

Seni peamiselt meigikunstnikuna tuntust kogunud Gerda Miller on välja tulnud omanimelise moemärgiga, millest leiab orgaanilisest puuvillast monokroomseid T-särke ja pusasid täiskasvanutele ja lastele ning mille muudab äratuntavaks Gerda Milleri signatuur-luukere.
Gerda Millleri luukere sümboolikaga t-särgid valmisid mustade ja valgetena.
  • Gerda Millleri luukere sümboolikaga t-särgid valmisid mustade ja valgetena.
  • Foto: Krõõt Tarkmeel
„Mõtet omanimelisest brändist hakkasin mõlgutama kohe, kui valmis minu logo,” räägib Gerda Miller. Aasta oli siis 2015, kuid toodete valmimine vajas veel paar aastat hoovõttu. Peamiselt nägi naine vaeva, et leida võimalikult jätkusuutlik materjal, millest tooteid valmistada. „Täna on kõik meie T-särgid ja pusad Earth Positive'i märgistusega, mis tähendab, et tooted on eetilise kaubanduse põhimõtteid jälgides valmistatud orgaanilisest puuvillast, on kliimaneutraalsed ning sobivad veganitele,” selgitab Miller ning lisab, et näeb selles projektis oma panust moe jätkusuutlikumasse tulevikku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele