• 13.09.21, 09:12

Baltika turundusjuht: Ivo Nikkolo uus kontseptsioon esindab brändi ambitsiooni kasvada ja edasi liikuda

Legendaarne kodumaine naisterõivaste bränd Ivo Nikkolo läbis hiljuti põhjaliku uuenduskuuri - koos sellega muutus ka brändi logotüüp ning peagi saab uue näo ka poekontseptsioon. Baltika Grupi turundusjuht Liivika Lapp ning Saksa loovagentuuri Schwitzke partner ja tegevjuht Tina Jokisch avasid uue kontseptsiooni taustaloo.
Baltika Grupi turundusjuhi Liivika Lappi sõnul oli Ivo Nikkolo brändi logo ja CVI muutmine uue strateegia igati orgaaniline osa.
  • Baltika Grupi turundusjuhi Liivika Lappi sõnul oli Ivo Nikkolo brändi logo ja CVI muutmine uue strateegia igati orgaaniline osa.
Baltika Grupi turundusjuhi Liivika Lappi sõnul võeti Ivo Nikkolo brändi kõik aspektid tükkideks lahti ja ehitati uuesti nullist üles ja seda ikka selleks, et pöörata äri taas kasumlikkusele. Kuna Ivo Nikkolol on ambitsioon jõuda välisturgudele, kaasati projekti laia rahvusvahelise kogemusega Saksa agentuur Schwitzke.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele