Autor: Best Marketing • 4. august 2021

Uuring: B2B turundus Linkedinis on Eestis tõusuteel

Parimad turundajad leiavad viise, kuidas võimalikult väikese investeeringu eest jõuda võimalikult suure hulga otsustajateni. B2B turunduses on seda Püha Graali juba pikalt otsitud ning tundub, et Linkedin vastab neile kahele kriteeriumile ideaalselt. Molivery Media viis läbi uuringu, millest selgus ka nii mõndagi üllatavat.

Linkedin kasutatavus ajas kasvab ning vähese konkurentsi tõttu jõutakse nii orgaaniliselt kui ka tasulise reklaami kaudu suurema hulga otsustajateni kui teiste kanalite kaudu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700