Viimasel aastal on kolmandiku võrra kasvanud e-kauplusest toitu ostvate inimeste osakaal, selgub Kantar Emori viimastest ostukäitumise seireuuringust. Uuringu andmetel eelistab kodumaist toidukaupa enda sõnul 80 protsenti eestimaalastest, kuid keskkonnasõbralike toodete eest ei olda valdavalt siiski valmis rohkem raha kulutama.

- Toiduliidu juht Sirje Potisepp Foto: Raul Mee
Eilsel uuringuesitlusel rõhutas Toiduliidu juht Sirje Potisepp, et kriisiaasta tõestas kohaliku toiduainetööstuse olulisust ning häälestas tarbijad e-poodide kasutamisele. „Toidutootjad on tulnud kriisiga väga hästi toime. Kriisiplaanid toimisid, kuigi need koostati täiesti uudses olukorras ning teadmata, kaua kriis kestab. Sealjuures uuringutulemused näitavad, et eestimaalased eelistavad endiselt oma toidulauale soetada kodumaist toitu,“ ütles Potisepp. „Kriis kehtestas sealjuures ka e-kaubanduse kui uue normaalsuse toidukaupade soetamisel, kasvatades e-ostlejate osakaalu kolmandiku võrra ehk 31 protsendini elanikkonnast.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.