Rimi on üle Baltikumi suurelt ette võtnud keskkonnasäästmise pakendite, süsinikdioksiidi ja toiduraiskamise vähendamise näol. Olles ise eeskujuks, soovivad nad kampaaniaga ka tarbijaid sellesse käitumismustrisse kaasata.
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats sõnas, et on Rimi juba aastaid rääkinud vajadusest mõelda rohkem jätkusuutlikust tarbimisest ja lisas, et nad ei oota sellist suhtumist ainult klientidelt, vaid alustavad eelkõige iseendast. „Ühe toidupoe operatsioonides on paljutki, mida saab keskkonnasõbralikumaks muuta ning sellest õigupoolest tulekski alustada,“ ütles Bats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.