Autor: Laura Reiter • 22. juuni 2021

Nädala kampaania: Rimi näitab Baltikumi üleselt eeskuju paremaks tulevikuks

Rimi on üle Baltikumi suurelt ette võtnud keskkonnasäästmise pakendite, süsinikdioksiidi ja toiduraiskamise vähendamise näol. Olles ise eeskujuks, soovivad nad kampaaniaga ka tarbijaid sellesse käitumismustrisse kaasata.

Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats sõnas, et on Rimi juba aastaid rääkinud vajadusest mõelda rohkem jätkusuutlikust tarbimisest ja lisas, et nad ei oota sellist suhtumist ainult klientidelt, vaid alustavad eelkõige iseendast. „Ühe toidupoe operatsioonides on paljutki, mida saab keskkonnasõbralikumaks muuta ning sellest õigupoolest tulekski alustada,“ ütles Bats.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700