Rimi on üle Baltikumi suurelt ette võtnud keskkonnasäästmise pakendite, süsinikdioksiidi ja toiduraiskamise vähendamise näol. Olles ise eeskujuks, soovivad nad kampaaniaga ka tarbijaid sellesse käitumismustrisse kaasata.
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats sõnas, et on Rimi juba aastaid rääkinud vajadusest mõelda rohkem jätkusuutlikust tarbimisest ja lisas, et nad ei oota sellist suhtumist ainult klientidelt, vaid alustavad eelkõige iseendast. „Ühe toidupoe operatsioonides on paljutki, mida saab keskkonnasõbralikumaks muuta ning sellest õigupoolest tulekski alustada,“ ütles Bats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025