• 22.06.21, 10:43

Nädala kampaania: Rimi näitab Baltikumi üleselt eeskuju paremaks tulevikuks

Rimi on üle Baltikumi suurelt ette võtnud keskkonnasäästmise pakendite, süsinikdioksiidi ja toiduraiskamise vähendamise näol. Olles ise eeskujuks, soovivad nad kampaaniaga ka tarbijaid sellesse käitumismustrisse kaasata.
Nädala kampaania: Rimi näitab Baltikumi üleselt eeskuju paremaks tulevikuks
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats sõnas, et on Rimi juba aastaid rääkinud vajadusest mõelda rohkem jätkusuutlikust tarbimisest ja lisas, et nad ei oota sellist suhtumist ainult klientidelt, vaid alustavad eelkõige iseendast. „Ühe toidupoe operatsioonides on paljutki, mida saab keskkonnasõbralikumaks muuta ning sellest õigupoolest tulekski alustada,“ ütles Bats.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele