• 17.06.21, 13:41

Ülemiste City: uus bränd kui suunanäitaja

Baltimaade suurim ärilinnak Ülemiste City tutvustas brändivärskendust, mille käigus uuenes logo, koduleht ja kogu linnaku viidandus. Kuid uue ilme saanud visuaalne identiteet ja sõnumikeel on üksnes tööriistad, mille abil liikuda lähemale julgetele sisulistele eesmärkidele.
Linnaku visioonipilt
  • Linnaku visioonipilt Foto: Marek Metslaid
Miks ja kuidas, räägivad lähemalt linnakut arendavad Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Joosep Volkmann ning Technopolis Ülemiste turundusjuht ja teenuste koordinaator Lissi Lodeson.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele