Autor: Andres Vaher • 17. juuni 2021

Ülemiste City: uus bränd kui suunanäitaja

Baltimaade suurim ärilinnak Ülemiste City tutvustas brändivärskendust, mille käigus uuenes logo, koduleht ja kogu linnaku viidandus. Kuid uue ilme saanud visuaalne identiteet ja sõnumikeel on üksnes tööriistad, mille abil liikuda lähemale julgetele sisulistele eesmärkidele.
Foto: Marek Metslaid

Miks ja kuidas, räägivad lähemalt linnakut arendavad Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Joosep Volkmann ning Technopolis Ülemiste turundusjuht ja teenuste koordinaator Lissi Lodeson.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700