• 17.06.21, 13:41

Ülemiste City: uus bränd kui suunanäitaja

Baltimaade suurim ärilinnak Ülemiste City tutvustas brändivärskendust, mille käigus uuenes logo, koduleht ja kogu linnaku viidandus. Kuid uue ilme saanud visuaalne identiteet ja sõnumikeel on üksnes tööriistad, mille abil liikuda lähemale julgetele sisulistele eesmärkidele.
Ülemiste City: uus bränd kui suunanäitaja
  • Foto: Marek Metslaid
Miks ja kuidas, räägivad lähemalt linnakut arendavad Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Joosep Volkmann ning Technopolis Ülemiste turundusjuht ja teenuste koordinaator Lissi Lodeson.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele