Antropoloogid ei käi ainult džunglis tsivilisatsioonist puutumata hõime uurimas, vaid tegelevad ka tavaliste tarbijate uurimisega. Rakendusliku Antropoloogia Keskuse asutaja Keiu Telve rääkis Passwordil, kuidas antropoloogid tarbijaid ja tarbijakäitumist uurivad ning millist praktilist kasu sellest turundajatele tõuseb.

- Rakendusliku Antropoloogia Keskuse juhataja Keiu Telve
- Foto: Raul Mee
Antropoloogi tööriistakastis on intervjuud ja vaatlused – mida inimesed päriselt teevad, millised nad on, millest nad mõtlevad, mida nad tahavad ja kuidas käituvad. Näiteks IKEA turundajate palgatud antropoloogid veedavad päevi tavaliste inimeste kodudes, et õppida tundma nende eluviisi ja saamaks aru, millist mööblit neil vaja on.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.