• 09.06.21, 13:29

Kuidas mõista tarbijaid: antropoloogi nägemus

Antropoloogid ei käi ainult džunglis tsivilisatsioonist puutumata hõime uurimas, vaid tegelevad ka tavaliste tarbijate uurimisega. Rakendusliku Antropoloogia Keskuse asutaja Keiu Telve rääkis Passwordil, kuidas antropoloogid tarbijaid ja tarbijakäitumist uurivad ning millist praktilist kasu sellest turundajatele tõuseb.
Rakendusliku Antropoloogia Keskuse juhataja Keiu Telve
  • Rakendusliku Antropoloogia Keskuse juhataja Keiu Telve
  • Foto: Raul Mee
Antropoloogi tööriistakastis on intervjuud ja vaatlused – mida inimesed päriselt teevad, millised nad on, millest nad mõtlevad, mida nad tahavad ja kuidas käituvad. Näiteks IKEA turundajate palgatud antropoloogid veedavad päevi tavaliste inimeste kodudes, et õppida tundma nende eluviisi ja saamaks aru, millist mööblit neil vaja on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele