Autor: Laura Reiter • 9. juuni 2021

Futuroloog soovitab: ole luuser ja järgi tulnukaid

Passwordi üks peaesinejatest Magnus Lindkvist nentis oma ülimalt kaasahaaravas ja teatraalses ettekandes, et selleks, et tulevikus edukalt turundada, peab eksperimenteerima, julgema olla luuser, looma ja mitte võistlema ning aru saama trendidest ja nende allhoovustest.
Futuroloog Magnus Lindkvist julgustab olema luuser
Foto: Raul Mee

Magnus Lindkvist rääkis, et tema karjääri alustalaks on rida läbikukkumisi ja nendest ülesaamine. „Kõigepealt läksin ärikooli, et näida äge oma vanematele, nii et pidin sealt peagi põgenema. Seejärel suundusin Los Angelesse filmi õppima, aga pidagem meeles – need olid 90ndad ehk Harvey Weinsteini ajastu. Kui soovid teha filmi 90ndatel Hollywoodis, siis pead aastaid, kui mitte aastakümneid, valmistuma pidevaks ärakasutamiseks, alandamiseks ja tasuta töötamiseks. Seega – läbikukkumine!“ jutustas Lindkvist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700