• 02.06.21, 13:17

Santa Maria Tex Mex kategooriajuhiks jaesuunal nimetati Hans Agu

Hans Agu asus tööle Santa Maria kaubamärgi Tex Mex jaesuuna globaalse kategooriajuhina ja vastutab Tex Mex jaetoodete arendamise eest kogu Santa Maria tegevuspiirkonnas: Põhjamaades, Baltikumis, Venemaal ja Kesk-Euroopas. Seni töötas Hans Agu jaesuuna turundusjuhina Baltimaades.
Hans Agu
  • Hans Agu
  • Foto: Jake Farra
Hans Agu juhib 8-liikmelist rahvusvahelist turundustiimi ning vastutab Santa Maria Tex Mex brändi positsioneeringu ja jaetoodete sortimendi arendamise eest.

Seotud lood

Uudised
  • 24.05.21, 11:43
Paulig Grupi jaesuuna turundusjuht Baltikumis on Ave-Stina Udam
Paulig Grupi Baltikumi jaesuuna turundust juhib alates maikuust Ave-Stina Udam, kellest sai ka Pauligi Soome ja Baltikumi äripiirkonna turunduse juhtrühma liige. Ave-Stina töötas seni Pauligi jaesuuna turundusjuhina Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele