• 10.05.21, 12:35

Digital Turbine teatas AdColony omandamise lõpuleviimisest

Digital Turbine, Inc. teatas, et on viinud lõpule äriühingu AdColony Holding AS omandamise. AdColony on juhtiv mobiilireklaamide platvorm, mis pakub teenuseid reklaamijatele ja väljaandjatele, jõudes iga kuu enam kui 1,5 miljardi kasutajani üle kogu maailma.
Digital Turbine teatas AdColony omandamise lõpuleviimisest
Digital Turbine'ile on AdColony omandamine vajalik, et viia ellu ettevõtte strateegia ning osutada oma operaatorile ja originaalseadmetootjatele (OEM) laiapõhjalist meedia- ja reklaamilahendust, pakkudes ühtlasi asjakohast sisu, et täiustada lõppkasutajate mobiilikogemust. AdColony omandiõigusega kaitstud videotehnoloogiaid ja interaktiivse multimeedia (rich media) formaate peetakse omasuguste seas parimaks. Need pakuvad valdkonna juhtivaid ja kolmandate isikute kontrolli läbivaid vaadatavusmäärasid (viewability rate) tuntud üleilmsetele kaubamärkidele, nagu Coca-Cola, Amazon ja BMW.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele