• 10.05.21, 08:05

Lihtsad viisid, kuidas müügitöötajate tulemusi mitmekordistada

Ideaalses maailmas tegelevad müügiesindajad ainult kliendiotsingu, nende vajaduste väljaselgitamise, lahenduste pakkumise ning tehingute sõlmimisega, kirjutab B2B müügi- ja turundusagentuuri Fontakt partner Rene Sildvee.
Rene Sildvee
  • Rene Sildvee
2017. aastal Pace Productivity ja 2018. aastal Forbesi poolt läbi viidud uuringutest selgub, et paraku ei ela me niisuguses maailmas. Selgub nimelt, et müügiesindajad kulutavad oma ajast vaid ligikaudu 1/3 otsesele müügiga seotud tegevustele ning ülejäänud 2/3 kulub hoopis kõrvalistele ja administratiivset laadi tegevustele. Olles viimase 15 aasta jooksul analüüsinud kümnetes ning jälginud sadades ettevõtetes müügiesindajate tööd, võin kinnitada, et sarnane tendents on laialt levinud ka meil Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele