Autor: Rene Sildvee • 10. mai 2021
Ainult tellijatele

Lihtsad viisid, kuidas müügitöötajate tulemusi mitmekordistada

Ideaalses maailmas tegelevad müügiesindajad ainult kliendiotsingu, nende vajaduste väljaselgitamise, lahenduste pakkumise ning tehingute sõlmimisega, kirjutab B2B müügi- ja turundusagentuuri Fontakt partner Rene Sildvee.

Rene Sildvee

2017. aastal Pace Productivity ja 2018. aastal Forbesi poolt läbi viidud uuringutest selgub, et paraku ei ela me niisuguses maailmas. Selgub nimelt, et müügiesindajad kulutavad oma ajast vaid ligikaudu 1/3 otsesele müügiga seotud tegevustele ning ülejäänud 2/3 kulub hoopis kõrvalistele ja administratiivset laadi tegevustele. Olles viimase 15 aasta jooksul analüüsinud kümnetes ning jälginud sadades ettevõtetes müügiesindajate tööd, võin kinnitada, et sarnane tendents on laialt levinud ka meil Eestis.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700