• 03.05.21, 12:18

Nädala kampaania: Leiburi uus Kirde sai pani leivad ühte kappi Rukkipalaga

Leiburi müügi- ja turundusdirektor Anne Tääkre ja loovagentuuri Newton loovjuhid jagasid Leiburi uue Rukkipala juuretisega Kirde saia reklaamklipi valmimise tagamaid ja nentisid, et praegusel kodusistumise ajal on televisioon on üks mõjusamaid kanaleid reklaamsõnumite edastamiseks.
Nädala kampaania: Leiburi uus Kirde sai pani leivad ühte kappi Rukkipalaga
Leiburi üks armastatumaid tooteid Kirde sai läbis paar aastat tagasi uuenduskuuri ja nüüd on sellele lisatud teisegi hitt-toote ehk Rukkipala parimad omadused. Tulemuseks on pehme sai, millel on juures leivalt laenatud hapukas maik ja struktuur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele