• 03.05.21, 12:18

Nädala kampaania: Leiburi uus Kirde sai pani leivad ühte kappi Rukkipalaga

Leiburi müügi- ja turundusdirektor Anne Tääkre ja loovagentuuri Newton loovjuhid jagasid Leiburi uue Rukkipala juuretisega Kirde saia reklaamklipi valmimise tagamaid ja nentisid, et praegusel kodusistumise ajal on televisioon on üks mõjusamaid kanaleid reklaamsõnumite edastamiseks.
Nädala kampaania: Leiburi uus Kirde sai pani leivad ühte kappi Rukkipalaga
Leiburi üks armastatumaid tooteid Kirde sai läbis paar aastat tagasi uuenduskuuri ja nüüd on sellele lisatud teisegi hitt-toote ehk Rukkipala parimad omadused. Tulemuseks on pehme sai, millel on juures leivalt laenatud hapukas maik ja struktuur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele