Nädala kampaania: Leiburi uus Kirde sai pani leivad ühte kappi Rukkipalaga
Leiburi müügi- ja turundusdirektor Anne Tääkre ja loovagentuuri Newton loovjuhid jagasid Leiburi uue Rukkipala juuretisega Kirde saia reklaamklipi valmimise tagamaid ja nentisid, et praegusel kodusistumise ajal on televisioon on üks mõjusamaid kanaleid reklaamsõnumite edastamiseks.
Leiburi üks armastatumaid tooteid Kirde sai läbis paar aastat tagasi uuenduskuuri ja nüüd on sellele lisatud teisegi hitt-toote ehk Rukkipala parimad omadused. Tulemuseks on pehme sai, millel on juures leivalt laenatud hapukas maik ja struktuur.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?