Autor: Laura Reiter • 8. aprill 2021

Juba sel reedel Best Marketing Clubis Elisa Eesti

Best Marketing Club ürituste sari alustab taas 16. aprillil, kus esimeseks külaliseks on Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi. Lisaks temale räägib järgnevatel nädalatel enda ettevõtte turundusest Ampler Bikes ja G4S Eesti.

Karin Kanepi
Autor: Jake Farra

Elisa Eesti on eelnevates intervjuudes öelnud, et nende ambitsiooniks on kasvada Eesti suurimaks kommunikatsiooni- ja meelelahutusettevõtteks. Selle eesmärgi saavutamiseks alustas Elisa aasta alguses koostööd Eesti suurima meediaagentuuriga Inspired Universal McCann ning on alustamas partnerlust Põhjamaade suurima voogedastusplatvormiga Viaplay. Mõlema ettevõtte puhul on fookuseks arendada eelkõige Elisa koduseid meelelahutusteenuseid, mis on eriti aktuaalseks muutunud seoses inimeste elustiili muutumisega pandeemia ajal.

Loe lisaks
Best Marketing Club tuleb ka sel kevadel

„Telekommunikatsiooni ettevõtted ei ole täna enam kindlasti ainult sideteenuse pakkujad, aina enam on nendesse koondumas ka tarbijate igapäevane meelelahutus,“ kommenteeris Inspired Universal McCann’i tegevjuht Meelis Järvela.

Karin Kanepi on Elisa Eesti turundust vedanud ligi 12 aastat. 2019. aastal võitis Elisa Eesti ka Aasta Turundustiimi tiitli.

16. aprillil toimuval Bestmarketing Clubis keskendub Karin Kanepi sellele, kuidas toimub turundus suurettevõttes ning mis on suurimad väljakutsed.

Enda ettekandes puudutab ta järgnevaid teemasid:

1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega;

2. mis mahub nende ettevõttes turunduse alla;

3. kliendikogemuse juhtimine;

4. turunduskommunikatsioon ja –kanalid;

5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus;

6. tarbijatrendid ja -käitumine - muutused seoses kriisiga.

BEST MARKETING CLUB 2021

"Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?

16.04 Elisa Eesti: Turundus suurettevõttes. Juhtimise väljakutsed

Karin Kanepi, Elisa Eesti turundusjuht

23.04 Kuidas lüüa läbi välisturgudel?

Ott Ilves, Ampler Bikesi müügi- ja turundusjuht

30.04 Aasta Turundustegu (Nublu turuletoomine) õppetunnid.

Tarmo Pärjala, G4Si standardlahenduste divisjoni direktor

Regisreeru siin hinnaga 39 eurot (km-ga 46,80 eurot)

Veel on võimalik registreeruda ka kõikidesse klubidesse korraga. Osalemine kolmes klubis maksab 99 eurot (km-ga 118,80 eurot).

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700