• 30.03.21, 14:35

Nõo Lihatööstus läheb üle uuele kaubamärgile

Kui varem kandsid Nõo Lihatööstuse tooted Nõo Lihavürsti nime, siis alates aprillist on see NÕO. Suveks plaanib ettevõte värske kaubamärgi all turule tulla paarikümne uue grilltootega.
Nõo Lihatööstuse uus logo.
  • Nõo Lihatööstuse uus logo.
„Lihavürsti kangelaskuju, elunautlejast Lihavürst sai loodud juba eelmisel sajandil ning on kahtlemata meid truult teeninud. Küll aga tajusime, et tarbijate eelistused on aja jooksul muutunud, mistõttu vajab meiegi kaubamärk värskendust. Pärast pikki arutelusid ja analüüse otsustasime lühikese ja konkreetse NÕO kasuks,“ ütles Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele